Доброго дня всім відвідувачам блогу.
26 жовтня. Дистанційне навчання
СЕРЕДА, 21 КВІТНЯ
Читання. Тема.Читаю і розповідаю. Грицько Бойко "Здоровим будь"
Письмо. Тема. Поговоримо про транспорт.
Математика. Тема. Склад числа з десятків і одиниць.
Читання. Тема. Читаю і розповідаю. М. Бабенко " Найкращий день"
Письмо. Тема. Записую слова з ьо.
Тема. Читаю і розповідаю. В. Бичко "Великий і малий"
Письмо. Тема. Розпізнаю слова з апострофом.
Завдання для найуважніших дітей.
-Яку помилку ви почули під час виконання звукового аналізу слова п"ять? Відповідь надішліть вчителю. А я повідомлю, скільки в нас найуважніших дітей у класі.
Математика. Тема. Круглі десятки. Додавання і віднімання.
У друкованому зошиті ст. 12-13. Каліграфічна хвилинка в нас своя
Середа, 31 березня
Читання.
Тема. Читаю і розповідаю.У
гостях і вдома. О. Мітта.
Буквар. Ст 78-79. Виразно прочитай текст.
Чи знаєш ти правила гарної поведінки?
Подумай, чи ти завжди чемно поводиш себе вдома і у гостях? Дай відповіді на запитання.
Навчись знаходити уривки тексту за завданням. Такий вид роботи називається «вибіркове читання».
Знайди відповіді на
завдання у тексті, відправ голосове повідомлення вчителю.
Письмо.
Тема. Поговоримо про професії. Розвиваємо мовлення.
Виконай завдання у друкованому зошиті на ст. 8-9.
Переглянь відео
Надішли голосове повідомлення, у якому розкажи, ким працюють твої батьки.
Що ти знаєш про їхні професії?
Розкажи, яка професія тобі подобається.
Тема. Порівняння чисел у межах 20.
Ст. 96, завдання 1,3, 5, 6 – усно, № 2 та 4- письмово.
У друкованому зошиті ст. 43
ВІВТОРОК, 30 БЕРЕЗНЯ
Читання. Тема. Вправи для розвитку навички читання.
Письмо. Тема. Пригадую слова на букву г.
Математика. Тема. Годинник. Визначення часу за годинником.
ПОНЕДІЛОК, 29 БЕРЕЗНЯ
Читання.
Тема. Вправи для розвитку навички читання.
Письмо.
Тема. Засвоєння правил мовленнєвого етикету. Побудова речень.
Читання. Тема. Л.Голота "Хто в хатці живе"
Математика. Тема. Додавання та віднімання 1 у межах 20.
Математика. Тема. Одноцифрові та двоцифрові числа.
Числа 0, 1,2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 і 9 називають одноцифровими. Для їх запису використовують тільки одну цифру.
Числа, для запису яких використовують дві цифри, називають двоцифровими.
Приклади двоцифрових чисел: 10, 11, 12, 13, 14, 15, ...
Робота в зошиті: самостійно придумуємо і пишемо бордюр.
С.92, завдання 1, 2 і 3 записуємо в зошиті. Завдання 4 і 5 виконуємо усно.
Друкований зошит с. 39.
Читання. Тема. Апостроф.Перегляньте відео.
Запитання до тексту:
Надішліть читання тексту.
Письмо. Тема. Написання слів з апострофом.
З 11 ПО 22 СІЧНЯ 2021 РОКУ ПРАЦЮЄМО ДИСТАНЦІЙНО.
П'ятниця, 22 січня.
МАТЕМАТИКА. ТЕМА. ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЛА 4.
ПІДРУЧНИК, С.69, 1- вивчити таблицю , 3 , 4 ЗАВДАННЯ УСНО, ДРУКОВАНИЙ ЗОШИТ С.9.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ. КОМАХИ.
Перегляньте відео.
Підручник с.17, прочитайте. Зошит с.13-14.
Підручник с.17, прочитайте. Зошит с.13-14.
4 завдання: Поміркуйте, чому у комах різне забарвлення. Міркування надішліть голосовим повідомленням.
Образотворче мистецтво.
Тема. Сніжинки-балеринки. Альбом с.33.
Четвер, 21 січня
Математика. Тема. Розв'язування задач.
Підручник с.68, 1,3,4 завдання усно, завдання 2 виконати у зошиті. друкований зошит с.8. Розкажи таблицю додавання та віднімання числа 3.
ПИСЬМО.
ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ НАПИСАННЯ ВИВЧЕНИХ БУКВ.
ПРОПИСИ С.7, ХТО НЕ ЗРОБИВ.
СПИСАТИ В ЗОШИТ РЕЧЕННЯ БІЛЯ ГІРКИ С. 16 БУКВАРЯ. УСНО ПОГОВОРИМО ПРО СПОРТ. ПРОПИСИ С.8-9. РОЗПОВІДЬ ПРО ПРИГОДУ НАДІСЛАТИ.
СПИСАТИ В ЗОШИТ РЕЧЕННЯ БІЛЯ ГІРКИ С. 16 БУКВАРЯ. УСНО ПОГОВОРИМО ПРО СПОРТ. ПРОПИСИ С.8-9. РОЗПОВІДЬ ПРО ПРИГОДУ НАДІСЛАТИ.
Я досліджую світ. Тема. Різноманітність тварин. Дикі і свійські тварини.
Перегляньте презентацію.
ПІДРУЧНИК С.13- ПРОЧИТАЙТЕ ПОВІДОМЛЕННЯ.- РОЗГЛЯНЬТЕ МАЛЮНОК І НАЗВІТЬ ХТО ДЕ ЖИВЕ.- НА ЯКІ ГРУПИ ПОДІЛЯЮТЬ ВСІХ ТВАРИН?
ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ НА С. 14-16 ПІДРУЧНИКА УСНО. В ЗОШИТАХ ПРАЦЮЄМО НА С.10-12.
Середа, 20 січня
Читання
Тема. Закріплення звукового значення букви «же». Читання
слів і текстів з нею.
Буквар ст. 16-17
Склади розповідь за малюнком. Дай імена дітям.
Кого зустріли на галявині?
Прочитай завдання Читалочки
Поясни, чому подані слова написані з великої букви?
Запам’ятай: прізвища людей та назви міст пишуться з
великої букви. А назви яких міст ти знаєш ? Як їх потрібно писати?
Прочитай близькі за значенням пари слів.
Спускайся з гірки, читаючи речення.
Прочитай слова швидко і правильно. Прочитай текст та
придумай заголовок.
Дай відповіді на запитання.
Де побувала родина Журбенків?
Хто їх завжди супроводжував?
Що робив песик?
Кому Журбенки розповідали про мандрівки?
Читання та відповіді на запитання надішліть вчителю .
Письмо.
Тема. Письмо великої букви Ж. Письмо слів та речень.
Прописи ст.12-13.
Прописати букву, слова, речення за зразком. Ст. 13.
Утворити слова за зразком. Скласти та записати речення. Не забудьте ставити крапку в кінці речення.
Списати речення з
друкованої основи прописними буквами.
Математика.
Тема. Збільшення і зменшення на 3.
Підручник с. 67. 1 і 3 завдання усно, 2 і 4 письмово в зошиті. Голосове повідомлення у вайбері.Друкований зошит с. 7.
19 січня, вівтрок
Читання. Тема. Буква "же"
Перегляньте презентацію.
Буквар с.14-15
- Назвіть слова, в яких є буква "же".- Який звук вона позначає, назвіть.- Який він, охарактеризуйте.
Читаємо разом з Читалочкою та Щебетунчиком.
Прочитайте текст, дайте повні відповіді на запитання.
Ожина - це ягідний кущ.
- Де росла ожина?- Хто там жив?- Ким вважав себе вуж ?- Хто сів на листок ожини?- Як повів себе вуж?- Хто помипив вужа і жука?
Придумайте заголовок. Надішліть читання і повні відповіді на питання.
Зошит з читання с. 57. Звукова схема слів кажан, лижі.
Письмо. Тема. Письмо малої букви "же"
Пропис с.10-11
Додатково. Списати 1 і 2 речення з тексту с.15.
Математика. Тема. Таблиці додавання і віднімання числа 3.
18 січня, понеділок
Читання
Тема.Звук ґ , позначення його буквою «ґе». Читання складів, слів. Близькі за значенням слова. Опрацювання
тексту «Ловити ґав»
Буквар. Ст. 10-11. Перегляньте відео.
А тепер послухай, чим відрізняється буква
Ґ
Запамятай слова з буквою «ґе»
Навчись розрізняти звук г і звук ґ.
Повчись вимовляти. Роздивись малюнки, визнач місце букви ґ в
словах.
Прочитай завдання Читалочки.
Прочитай текст і придумай заголовок.
Дай повні відповіді на запитання.
- -Що купила Галинка?
- -Що таке бісер?
- - Що сплела Галинка з бісеру? Що таке ґердан?
- -Кому вона подарувала ґердан?
Ознайомся зі словами , близькими за значенням, запам’ятай їх. Прочитай
текст «Ловити ґав».
Дай повні відповіді на запитання.
- - Що робили діти?
- - Що робив Сергійко в цей час?
- - Про що він думав?
- - Що сказала Галина Петрівна Сергійкові?
- - Чому Сергійко не встиг написати букву ґ ?
- - Як ти розумієш вислів «Ловити ґав»?
- - Поясни, на якому малюнку зображений Сергійко.
Відправ голосове повідомлення читання та відповідей
вчителю.
Не забувай відпочивати. Кумедна руханка!
Письмо
Тема. Письмо малої букви ґ. Списування речень, поданих прописним і
друкованим шрифтом.
Уважно роздивіться, звідки починаємо писати
букву ґ. Знизу гачечок, похила паличка, хвиляста лінія праворуч.
Запам’ятайте: буква ґ поєднується
з іншими буквами тільки нижнім поєднанням.
Запишіть буквосполучення та подані
речення. Розфарбуйте предмети з буквою ґ та
намалюйте свій предмет, у назві якого є буква ґ
Я
досліджую світ.
Тема.
Значення культурних рослин. Дослідження насіння соняшника. Дослід: як отримати
олію з насіння соняшника.
Познайомся
з текстом підручника ст.11-12. Розглянь ілюстрації. Дай відповіді на запитання.
Переглянь відео
Досліди
насіння соняшника. Проведи з дорослими дослід. Отримай олію з насіння
соняшника. Зроби висновок, як люди використовують рослини.
П'ятниця, 15 січня
Математика
Тема. Розв'язування задач.
Підручник ст.65, 2 і 3 завдання усно, №1- рівності записати в зошиті. №4 - записати у вигляді математичного диктанту. Друкований зошит ст.5
Я досліджую світ.
Тема. Дикорослі та культурні рослини.
Образотворче мистецтво. Урок 16 , с. 30. Різдвяна листівка.
ЧЕТВЕР, 14 січня
Читання
Тема. Закріплення звукових значень вивчених букв. Читаю і розповідаю. Опрацювання тексту.
Буквар. Ст. 12-13
1. Розчитайся
разом зі Щебетунчиком.
2. Прочитай
слова повільно, а потім швидко.
3. Прочитай
текст, придумай заголовок.
4. Дай відповіді
на запитання:
-
Що ліпили діти із снігу?
-
Що запропонував Славко?
- Як дітям вдалося залізти на слона?
-
Як вони каталися з гірки?
5. Прочитай
текст ще раз і розкажи за малюнком, що робили діти у дворі.
6. Склади з розкиданих букв назву малюнка, склади розовідь за малюнком та надішли голосове повідомлення вчителю
Я досліджую світ
Тема. Дерева, кущі, трав’янисті рослини.
Листяні та хвойні рослини.
У
підручнику ст.6-7. Прочитай та розглянь ілюстрації
Переглянь презентації.
Дерева, кущі, трав"янисті рослини.
Хвойні та листяні рослини
Пограй у гру - руханку, відпочинь
Виконай цікаві завдання у зошиті ст.4-7
За бажанням створи
фантастичне дерево. Зразок у підручнику на ст. 8
Математика
Тема. Зменшення на 2.
Попрацюй усно по
підручнику на ст. 64, письмово виконай №2, 3. У друкованому зошиті виконай
завдання на ст. 4
Фізична культура.
Немає коментарів:
Дописати коментар