Дистанційне навчання Фатун В. В.

Доброго дня всім відвідувачам блогу.



26 жовтня. Дистанційне навчання

Тема . Шукаю слово у словнику за алфавітом.
Пригадай, що таке алфавіт.
Повтори його. 
Де використовується алфавіт ?
Прочитай текст впр 1 на ст. 37.
Розташуй подані слова  у відео за алфавітом. 
  Виконай усно впр.2-6, письмово впр 7, 9




ЯДС

































         З 19 по 23 квітня 2021 року ми працюємо дистанційно

СЕРЕДА, 21 КВІТНЯ

Читання. Тема.Читаю і розповідаю. Грицько Бойко "Здоровим будь"

Буквар с.94-95, читати, відповідати на запитання.

Письмо. Тема. Поговоримо про транспорт.

Працюємо за відео у зошиті на ст. 22-23.

Математика. Тема. Склад числа з десятків і одиниць.

Перегляньте відео
Підручник с.102, завдання 1, 4,5,6,7 виконуємо усно, 2 і 3 - письмово.
Друкований зошит с.51.

20 квітня, вівторок

Читання
Тема. Читаю і розповідаю. Вірш Н. Кир'ян "Хто жартує?" 
Д. Чередниченко. "Мурчик і Жмурчик"
Буквар, ст. 92-93.
1. Спробуй прочитати  жартівливий віршик весело. 
-  Яка буква жартує?
2. Виразно прочитай текст, придумай свій заголовок. Виконай завдання для уважного читача. Читання та відповіді надішли вчителю.

Письмо.
 Тема. Правильно переношу слова з рядка в рядок.
Працюй за  відео, виконай завдання в зошиті на ст. 20-21.
А у звичайному зошиті запиши з коментуванням перше речення тексту ( ст 92).
Мурчик і Жмурчик сиділи на березі.

Математика.
Тема. Додавання і віднімання 1 у межах 100.
Уважно переглянь відео. У ньому пояснення до теми. Відповідай на запитання.
Працюй на ст. 101 по підручнику.


№1,2 - письмово у звичайному зошиті. 
№3, 4,5 - усно. У друкованому зошиті ст. 50




 

19 квітня, понеділок

Читання. Тема. Читаю і розповідаю. М. Бабенко " Найкращий день"

Буквар с.90-91, читати, відповідати на запитання, надіслати вчителю.

Письмо. Тема. Записую слова з ьо.

Працюємо  за відео.

Я досліджую світ.
Тема. Чому потрібно охороняти рослини і тварин
Перегляньте відео



У підручнику ознайомтесь зі статтєю на ст. 89-91, роздивіться малюнки, дайте відповіді на запитання. Попрацюйте   у зошиті  відповідно теми.



16 квітня, п'ятниця
Я досліджую світ.
Тема. Яких свійських тварин вирощують у рідному краї.
Перегляньте відео та попрацюйте за підручником 
на ст. 86-88. Виконайте цікаві завдання у зошиті відповідно теми.
                

Математика.
Тема. Запис чисел першої сотні.
Попрацюйте за відео усно. 
Попрацюйте за підручником на  ст.100 . Виконайте у звичайному зошиті письмово завдання 1, 2, 3, 6.  Не забудьте відступіти 4 клітинки від попередньої роботи.  № 4,5,7 - усно.
У друкованому зошиті попрацюйте на  ст. 49.

 Образотворче мистецтво.
 Пропоную намалювати малюнок або виконати аплікацію за темою, яка вам більше сподобається. 
Теми: "Безпека на дорогах міста", "Не зривай первоцвіти!", "Екологічна іграшка","Екологічний десант", Бережи свою планету!" 
Малюночок потрібно підписати, вказати клас, сфотографувати та надіслати вчителю




15 квітня, четвер
Математика
Тема. Читання та запис двоцифрових чисел.
Працюємо за підручником на ст. 99.
Перегляньте пояснення  у відео.

Виконайте завдання 1,2,5 усно.
Завдання 3, 4 (тільки другу задачу) запишіть у звичайному зошиті.
Друкований зошит - ст. 48

Читання .
Тема. Читаю і розповідаю. Робота над виразним читанням віршів Н. Поклад " Киця - друг..." та М. Пригари "Сварка".

 Буквар. Ст.88-89. Прочитай, дай відповіді на запитання. Знайди відпвідь на запитання у тексті.
Виразне читання  та відповідь на четверте запитання надішли вчителю.

Я досліджую світ.
Тема. Тварини рідного краю
           Пригадайте, які групи тварин ми вже вивчили.

А тепер перегляньте, які тваринки живуть у нашому краї
Попрацюйте за підручником на ст.83-85. У зошиті виконайте цікаві завдання за темою




14 квітня, середа
Читання
Тема. Читаю і розпорвідаю. А. Костецький. Робота над виразним читанням вірша. "Чужа іграшка".За Л. Борщевською.
Буквар. Ст. 86-87.
 Виразно прочитати і відповісти на запитання, придумати  свій заголовок. Надіслати вчителю.

 Письмо.
Тема. Написання слів з йо. Складання та запис речень.
Працюємо у друкованому зошиті на ст.16-17 за відео.

Математика.
Тема. Круглі десятки. Додавання і віднімання. Утворення і назви чисел 21-100.
Сьогодні працюємо у друкованому зошиті на ст. 46-47.


    
                  





13 квітня, вівторок
Читання

Тема. Читаю і розповідаю. В. Бичко "Великий і малий"

Буквар с.84-85, читати і відповідати на запитання.

Письмо. Тема. Розпізнаю слова з апострофом.

У друкованому зошиті на ст.14-15 працюй за відео. 

Завдання для найуважніших дітей. 

 -Яку помилку ви почули під час виконання звукового аналізу слова п"ять? Відповідь надішліть  вчителю. А я повідомлю, скільки в нас найуважніших дітей у класі.


Математика. Тема. Круглі десятки. Додавання і віднімання.

Підручник с.98, 1, 3, 5, 6 виконуємо усно; 2 і 5 завдання записуємо в зошиті.
Друкований зошит с. 45. Пояснення буде у вайбері.
 
Нова фізкультхвилинка. Рухайся разом 



12 квітня, понеділок
Читання . 
Тема. Читаю і розповідаю.
"Фокус - мокус" . За Д. Чередниченком

Працюємо по букварю на ст. 82-83. Виразно прочитайте текст, дайте відовіді на запитання. Читання та відповіді надішліть вчителю.
Письмо. 
Тема. Написання слів з буквою щ. Записування слів, складання   і записування речень.

У друкованому зошиті ст. 12-13. Каліграфічна хвилинка в нас своя
Порухайся, відпочинь


Я досліджую світ
Тема. Рослини рідного краю.
Перегляньте відео. 




Прочитайте  та роздивіться ілюстрації у підручнику ст. 79-82. Дайте відповіді на запитання. У зошиті виконайте завдання відповідно  теми


З 23 по 31 березня 2021 року працюємо дистанційно








Середа, 31 березня

 Читання. 

Тема. Читаю і розповідаю.У гостях і вдома. О. Мітта.

Буквар. Ст 78-79. Виразно прочитай текст. 

Чи знаєш ти правила гарної поведінки?

Подумай, чи ти завжди чемно поводиш себе вдома і у гостях? Дай відповіді на запитання. 

Навчись знаходити уривки тексту за завданням. Такий вид роботи називається «вибіркове читання».  

Знайди відповіді на завдання у тексті, відправ голосове повідомлення вчителю.

 Письмо.

Тема. Поговоримо про професії. Розвиваємо мовлення.

Виконай завдання у друкованому зошиті на ст. 8-9. 

Переглянь відео


Надішли голосове повідомлення, у якому розкажи, ким працюють твої батьки.

Що ти знаєш про їхні професії?

Розкажи, яка професія тобі подобається.

 Математика.

Тема. Порівняння чисел у межах 20.

Ст. 96, завдання 1,3, 5, 6 – усно, № 2 та 4- письмово.

У друкованому зошиті ст. 43

 

ВІВТОРОК, 30 БЕРЕЗНЯ

Читання. Тема. Вправи для розвитку навички читання.

Буквар, с.76-77, читати, відповідати на запитання, надіслати читання і відповіді на запитання  того віршика, який найбільше сподобався

 Письмо. Тема. Пригадую слова на букву г.


Працюємо у друкованому зошиті ст 6-7.
Записуємо слова, вставляючи пропущені букви. Перше слово з великої букви, після кожного слова ставимо кому, а в кінці слів- крапку.
Будуємо речення за початком і записуємо .
Спиши виділене речення .
Перестав літери так, щоб получилося слово-відповідь у кросворд. Вивчи скоромовку

Математика. Тема. Годинник. Визначення часу за годинником.

Підручник с.95, 1,2,3,4 завдання усно, 5, 6 - записати в зошит.
Друкований зошит с.42.
 Переглянь цікаве відео про годинники


https://www.youtube.com/watch?v=cp8yaCIhCz0



ПОНЕДІЛОК, 29 БЕРЕЗНЯ

Читання. 

Тема. Вправи для розвитку навички читання.

Буквар с. 74-75, читати, дати повні відповіді на запитання, надіслати голосовим повідомленням читання і відповіді на питання.

Перегляньте цікавинки про папужок


Письмо. 

Тема. Засвоєння правил мовленнєвого етикету. Побудова речень.


Переглянь відео. Запам'ятай та використовуй ввічливі слова у мові.

Я досліджую світ. Екскурсія до річки



Працюємо у друкованому зошиті "Я дружу зі словом" ст 4-5.

1 завдання усно.
- Привітайтеся.
Запишіть вітання за зразком, вставте пропущене слово.
- З якої букви напишете своє ім'я? Чому?
- Познайомтеся з Родзинкою. Прочитайте.
- Познайомте Родзинку зі своїми друзями. Запишіть речення за зразком, вставивши ім'я друга.
Розіграйте сценку з рідними.

Попрацюйте у звичайному зошиті. 
Промовляйте:
- Два рядочки відступаю, а у третьому пишу.
С. 74 букваря, спиши 1 речення тексту прописними буквами.

Я досліджую світ.
Тема. Мій рідний край.
Ст 72-75, прочитати, відповісти на запитання (до четверга)



П'ятниця, 26 березня

Математика.
Тема. Годинник. Визначення часу за годинником
Перегляньте відео.
Запишіть бордюр.
За підручником  ст 94. № 1 визнач , котру годину показують годинники і запишіть у зошит.
Письмово виконайте № 3 та 4. Усно №5.
Виконайте завдання у друкованому зошиті на ст. 41.
 На муляжі спробуй показати час, коли прокидаєшся, коли розпочинається 1 урок, коли обідаєш, о котрій годині лягаєш спати. Бажаю успіху
 ЯДС. Тема. Створення лепбука "День родини ". ст 71
Фізкультура. Виконуй руханку з Ронікою










Четвер, 25 березня

Читання. Тема. Л.Голота "Хто в хатці живе"

Буквар с. 72-73, читати, відповідати на запитання. Читання  і відповіді надіслати.

Математика. Тема. Додавання та віднімання 1 у межах 20.

Працюємо в друкованому зошиті на с.40. 
 ЯДС
Підручник ст 70. За бажанням. Намалювати малюнок на тему "День родини" ,або виготовити браслет із гудзиків


Середа, 24 березня

Математика. 
 Тема.Додавання та віднімання 1 у межах 20.
У підручнику ст. 93.
Запиши бордюр у звичайному зошиті.
Запиши каліграфічно числа від 11 до 20.
Завдання 1 . Полічи предмети, запиши їх кількість.
Виконай завдання 2 усно. Повтори правило. 
Якщо до числа додати 1, то отримаємо наступне число.
Якщо від числа відняти 1, то отримаємо попереднє число.
Письмово виконай №3, 4. Усно - №6. Друкований зошит: ст. 38, завдання 1,2,3.
 
Читання. 
Тема. Алфавіт.
Читати по букварю ст. 70-71.
- Як називають розташовані в певному порядку букви?
Назви букви алфавіту. Спробуй запам'ятати алфавіт. Тобі допоможе пісня. Послухай і заспівай.


Прочитай вірш. Придумай заголовок.
Дай відповіді на запитання у підручнику.
Надішли вчителю читання вірша та відповіді на запитання.

Письмо
Тема. Закріплення написання вивчених букв. Складання речень на тему "Моя сім'я".
Прописи ст. 63-64
Виконати завдання письмово. Намалювати свою родину ст. 63. У звичайному зошиті списати 6 слів Читалочки з апострофом, ст. 68 (буквар), виконати звуковий аналіз. За бажанням переглянути відео.


ВІВТОРОК, 23 березня
 

Математика. Тема. Одноцифрові та двоцифрові числа.

Числа 0, 1,2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 і 9 називають одноцифровими. Для їх запису використовують тільки одну цифру.

Числа, для запису яких використовують дві цифри, називають двоцифровими.

Приклади двоцифрових чисел: 10, 11, 12, 13, 14, 15, ...

Робота в зошиті:  самостійно придумуємо і пишемо бордюр.


С.92, завдання 1, 2 і 3 записуємо в зошиті. Завдання 4 і 5 виконуємо усно.

Друкований зошит с. 39.



Читання. Тема. Апостроф.
Перегляньте відео.

Буквар с.68 - 69 читаємо.

Запитання до тексту:

- Який заголовок дасте?
- Яка сім'я у Мар'янки і Дем'янка?
- Що робить бабуся? Тато? Дем'янко? Мар'янка? Мама?
-Де збирається вся родина?
- Що робить бабуся? Тато? Дем'янко?  Мама?
-Назвіть слова з апострофом. 

Надішліть читання тексту.


Письмо. Тема. Написання слів з апострофом.

Прописи с.61-62. Списати 1, 2 речення з тексту с.69.


























З 11 ПО 22  СІЧНЯ 2021 РОКУ ПРАЦЮЄМО ДИСТАНЦІЙНО.

П'ятниця, 22 січня.


МАТЕМАТИКА. ТЕМА. ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЛА 4.

ПІДРУЧНИК, С.69, 1- вивчити таблицю , 3 , 4 ЗАВДАННЯ УСНО, ДРУКОВАНИЙ ЗОШИТ С.9.

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ. КОМАХИ.

Перегляньте відео.

Підручник с.17, прочитайте. Зошит с.13-14.

4 завдання: Поміркуйте, чому у комах різне забарвлення. Міркування надішліть голосовим повідомленням.


Образотворче мистецтво. 

Тема. Сніжинки-балеринки. Альбом с.33.



Четвер, 21 січня

Математика. Тема. Розв'язування задач.

Підручник с.68, 1,3,4 завдання усно,  завдання 2 виконати у зошиті. друкований зошит с.8. Розкажи таблицю додавання та віднімання числа 3.

ПИСЬМО. 

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ НАПИСАННЯ ВИВЧЕНИХ БУКВ.

ПРОПИСИ С.7, ХТО НЕ ЗРОБИВ.
СПИСАТИ В ЗОШИТ РЕЧЕННЯ БІЛЯ ГІРКИ С. 16 БУКВАРЯ. УСНО ПОГОВОРИМО ПРО СПОРТ. ПРОПИСИ С.8-9. РОЗПОВІДЬ ПРО ПРИГОДУ НАДІСЛАТИ.

Я досліджую світ. Тема. Різноманітність тварин. Дикі і свійські тварини.

Перегляньте презентацію.


ПІДРУЧНИК С.13
- ПРОЧИТАЙТЕ ПОВІДОМЛЕННЯ.
- РОЗГЛЯНЬТЕ МАЛЮНОК І НАЗВІТЬ ХТО ДЕ ЖИВЕ.
- НА ЯКІ ГРУПИ ПОДІЛЯЮТЬ ВСІХ ТВАРИН?

ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ НА С. 14-16 ПІДРУЧНИКА УСНО. В ЗОШИТАХ ПРАЦЮЄМО НА С.10-12.

Середа, 20 січня

 Читання

Тема. Закріплення звукового значення букви «же». Читання слів і текстів з нею.

Буквар ст. 16-17

Склади розповідь за малюнком. Дай імена дітям.

Кого зустріли на галявині?

Прочитай завдання Читалочки

Поясни, чому подані слова написані з великої букви?

Запам’ятай: прізвища людей та назви міст пишуться з великої букви. А назви яких міст ти знаєш ? Як їх потрібно писати?

Прочитай близькі за значенням пари слів.

Спускайся з гірки, читаючи речення.

Прочитай слова швидко і правильно. Прочитай текст та придумай заголовок.

Дай відповіді на запитання.

Де побувала родина Журбенків?

Хто їх завжди супроводжував?

Що робив песик?

Кому Журбенки розповідали про мандрівки?

Читання та відповіді на запитання надішліть вчителю .

Письмо.

Тема. Письмо великої букви Ж. Письмо слів та речень.

Прописи ст.12-13.

Прописати букву, слова, речення за зразком. Ст. 13. Утворити слова за зразком. Скласти та записати речення. Не забудьте ставити крапку в кінці речення.

Списати речення з друкованої основи прописними буквами.

 Математика.

 Тема. Збільшення і зменшення на 3.

Підручник с. 67. 1 і 3 завдання усно, 2 і 4 письмово в зошиті. Голосове повідомлення у вайбері.
Друкований зошит с. 7. 


19 січня, вівтрок

Читання. Тема. Буква "же"

Перегляньте презентацію.



Буквар с.14-15

- Назвіть слова, в яких є буква "же".
- Який звук вона позначає, назвіть.
- Який він, охарактеризуйте.

Читаємо разом з Читалочкою та Щебетунчиком.

 Прочитайте текст, дайте повні відповіді на запитання.

Ожина - це ягідний кущ.

- Де росла ожина?
- Хто там жив?
- Ким вважав себе вуж ?
- Хто сів на листок ожини?
- Як повів себе вуж?
- Хто помипив вужа і жука?

Придумайте заголовок. Надішліть читання і повні відповіді на питання.

Зошит з читання с. 57. Звукова схема слів кажан, лижі.

Письмо. Тема. Письмо малої букви "же"

Пропис с.10-11



Додатково. Списати 1 і 2 речення з тексту с.15.

Математика. Тема. Таблиці додавання і віднімання числа 3.

Підручник с.66. Прочитайте таблиці додавання і віднімання числа 3, завдання 1, задача 4 усно, письмово виконати № 2, 3. Зразок запису задачі
Друкований зошит с.6

18 січня, понеділок

Читання

Тема.Звук ґ , позначення його буквою «ґе». Читання складів, слів. Близькі за значенням слова. Опрацювання тексту «Ловити ґав»

Буквар. Ст. 10-11. Перегляньте відео.

А тепер послухай, чим відрізняється буква 

Ґ



Запамятай слова з буквою «ґе»

Навчись розрізняти звук г і звук ґ. Повчись вимовляти. Роздивись малюнки, визнач місце букви ґ в словах.

Прочитай завдання Читалочки.

Прочитай текст і придумай заголовок.

Дай повні відповіді на запитання.

-        -Що купила Галинка?

-        -Що таке бісер?

-       - Що сплела Галинка з бісеру? Що таке ґердан?

-        -Кому вона подарувала ґердан?

Ознайомся зі словами , близькими за значенням, запамятай їх. Прочитай текст  «Ловити ґав».

Дай повні відповіді на запитання.

-      -  Що робили діти?

-      -  Що робив Сергійко в цей час?

-      -  Про що він думав?

-      -  Що сказала Галина Петрівна Сергійкові?

-    -    Чому Сергійко не встиг написати букву ґ ?

-       - Як ти розумієш вислів «Ловити ґав»?

-     -   Поясни, на якому малюнку зображений Сергійко.

Відправ голосове повідомлення читання та відповідей вчителю.

Не забувай відпочивати.  Кумедна  руханка!

 Письмо

Тема. Письмо малої букви ґ. Списування речень, поданих прописним і друкованим шрифтом.

 Уважно роздивіться, звідки починаємо писати букву ґ. Знизу гачечок, похила паличка, хвиляста лінія праворуч.

Запам’ятайте: буква ґ поєднується з іншими буквами тільки нижнім поєднанням.

Запишіть буквосполучення та подані речення. Розфарбуйте предмети з буквою  ґ та намалюйте свій предмет, у назві якого є буква ґ

Я досліджую світ.

Тема. Значення культурних рослин. Дослідження насіння соняшника. Дослід: як отримати олію з насіння соняшника.

Познайомся з текстом підручника ст.11-12. Розглянь ілюстрації. Дай відповіді на запитання.

Переглянь відео

Досліди насіння соняшника. Проведи з дорослими дослід. Отримай олію з насіння соняшника. Зроби висновок, як люди використовують рослини.




П'ятниця, 15 січня

Математика

Тема. Розв'язування задач.

Підручник ст.65, 2 і 3 завдання усно, №1- рівності записати в зошиті. №4 - записати у вигляді математичного диктанту. Друкований зошит ст.5


Я досліджую світ. 

Тема. Дикорослі та культурні рослини.

Підручник ст.9-10, прочитайте, виконайте завдання.
Перегляньте презентацію
Виконайте завдання у зошиті ст.8-9.


Образотворче мистецтво. Урок 16 , с. 30. Різдвяна листівка.


Фізична культура

 Переступання на лижах ступаючим і ковзаним кроком

ЧЕТВЕР, 14 січня

Читання

Тема. Закріплення звукових значень вивчених букв. Читаю і розповідаю. Опрацювання тексту. 

Буквар. Ст. 12-13

1. Розчитайся разом зі Щебетунчиком.

2. Прочитай слова повільно, а потім швидко.

3. Прочитай текст, придумай заголовок.

4. Дай відповіді на запитання:

-        Що ліпили діти із снігу?

-        Що запропонував Славко?

-         Як дітям вдалося залізти на слона?

-        Як вони каталися з гірки?

5. Прочитай текст ще раз і розкажи за малюнком, що робили діти у дворі.

6. Склади з розкиданих букв назву малюнка, склади розовідь за малюнком та надішли голосове повідомлення вчителю

 

Я досліджую світ

 Тема. Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Листяні та хвойні рослини.

 У підручнику ст.6-7. Прочитай та розглянь ілюстрації

Переглянь презентації.

 Дерева, кущі, трав"янисті рослини.

Хвойні та листяні рослини



Пограй у гру - руханку, відпочинь



Виконай цікаві завдання у зошиті ст.4-7

За бажанням створи фантастичне дерево. Зразок у підручнику на ст. 8


Математика

Тема. Зменшення на 2.

Попрацюй усно по підручнику на ст. 64, письмово виконай №2, 3. У друкованому зошиті виконай завдання на ст. 4

Фізична культура.

Тема. Спорядження лижника. Переступання на лижах ступаючим і ковзаним кроком








СЕРЕДА, 13 СІЧНЯ

Читання. Тема. Закріплення звукових значень букви "ге"

Буквар с.8-9
Дайте імена дівчаткам і побудуйте речення за малюнком.
Читаємо разом з Читалочкою.
- Прочитайте імена.
Читаємо текст.
- Хто вів розмову?
Читаємо разом з Щебетунчиком.
Читаємо текст.
- Що є у діда і бабусі?
- Які овочі виросли?
- Що їв Сергійко? А що Галинка?
Переказуємо прочитане матусі.

Надіслати читання вголос тексту на вибір.

Письмо. Тема. Написання великої букви Г.

Прописи с.5. Останнє завдання домалювати ліхтарик у гнома та розфарбувати.

Додаткове завдання за бажанням. Списати у зошит 1 і 2 речення с.9.

Математика. Тема.Збільшення  на 2.

Підручник с.63, працюємо усно, 3авдання№ 3 пишемо у зошити. Друкований зошит с.3 виконуємо письмово.




ВІВТОРОК, 12 СІЧНЯ

Читання. Тема. Буква "ге".Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

Перегляньте презентацію до 3 хв.

Букварик с.6 -7

- Назвіть слова, в яких є буква "ге" с.6

- Почитай разом з Читалочкою.

- Спускайся з гірки, читаючи речення. С.7

- Читаємо текст вголос.

- Як починався дощ? Що було після дощу?

- Прочитайте текст ще раз уголос.

-Який дамо заголовок?

Перекажіть.

Надіслати читання вголос, переказ.

Не забувайте відпочивати.

Зошит з читання с.54

Письмо. Тема. Письмо малої букви г.

Прописи с. 4

В останньому завданні переставити букви, утворити слово і записати. Малюнки розфарбувати. Поясніть значення слова гірка за малюнками.

Додаткове завдання за бажанням. Списати у зошит 1 і 2 речення с.7 (гірка)


Математика
 Тема. Збільшення і зменшення на 1.

Підручник с.62 усно. Голосове повідомлення буде у вайбері.

Друкований зошит с.2


Дизайн і технології
 Альбом "Маленький трудівичок" ст. 50. Виготовити виріб за вибором

 11 СІЧНЯ

Читання. Тема. Ознайомлення з 2 частиною "Букваря". Читаю і розповідаю.

Буквар с.3-5. Складання розповіді за малюнком на с. 3.

- Хто зображений на малюнку? Дайте дітям імена.
- Чим зайняті діти?
- Яку книжку вони розглядають?
- Чому навчить діток буквар?

С. 4 - читаємо разом з Читалочкою. 

- Прочитайте слова, які написані з великої букви. Чому вони пишуться з великої букви?

Читання тексту с. 4 - 5 вголос.

- Про кого діти завели розмову?
- Про кого розповідав Дмитрик? Оксанка?
- Про що Маринка просила маму?
- Як мама пояснила Маринці, чому не купує тваринку? Ти погоджуєшся з нею? Чому?

Прочитайте текст ще раз вголос, дайте заголовок і перекажіть за малюнком с. 5. 

Читання вголос надіслати голосовим повідомленням у вайбер.

Прочитайте віршик с. 5, дайте заголовок, за бажанням можна вивчити.

- Розкажіть, яким був котик.

Письмо. Тема. Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова, речення.

Прописи с.1-3. С.1 - записати прописні букви, які ви бачите на сніжинках та сніжках. С. 2 - прочитайте слова, які випустив Дід Мороз, запишіть їх прописними буквами. Прочитайте і запишіть слова на 2 і 3 рядках. Знайдіть кожну пару рукавичок і розфарбуйте. С.3- прочитайте і запишіть слова на 1 рядку. Розгляньте малюнок вгорі і доповніть речення словом. (санки, ковзани, канікули). Розфарбуйте сніговиків. 

Завдання виконати і надіслати на вайбер. 

Не забувайте робити фізкультхвилинку.


Я досліджую світ.
Тема. Різноманітність рослин. Їх будова
Ознайомся з текстом та ілюстраціями підручника ст. 3-5.

Виконай цікаві завдання у зошиті ст. 1-3 та практичну роботу. Посади насіннячко квасолі та спостерігай за ним.

Зворотній з'вязок у вайбері. Успіхів.


01 грудня

Читання

Читати буквар  с. 84-85, у друкованому зошиті з читання с. 43

Письмо

Прописи - праюємо на с. 48

У звичайному зошиті списати 1-2 речення з букваря на с.84 

Математика.

Підручник  - опрацьовуємо с. 49, у зичайному зошиті виконати № 4 с. 49

У великому зошиті с.51

 30 листопада

Читання

Читати буквар  с. 82-83, у друкованому зошиті з читання с. 42

Письмо

Прописи - праюємо на с. 47. 

У звичайному зошиті списати 1 стовпчик слів з букваря на с.82 

 Я досліджую світ

Зробити малюнок або аплыкацыю "Грунт - мій дім"

27 листопада

Математика.

У великому зошиті с.50

 Я досліджую світ

Підручник с. 96-99, у зошиті с. 69-70

Образотворче мистецтво

На аркуші намалювати "Барви осені" або "Зимовий палац". На попередньому уроці кожен малював за вибором з цієї теми, зараз малюємо другий малюнок.


  26 листопада

Математика.

Підручник  - опрацьовуємо с. 48, у зичайному зошиті виконати № 4 с. 48 підручника (записати у 3 стовпчика).

У великому зошиті с. 49

 Я досліджую світ

Підручник с. 92-95, у зошиті сторінка "Досліджуємо властивості води"

Письмо

У звичайний зошит списати 2 речення тексту з букваря на с.81 
           
 

  25 листопада

Математика.

Підручник  - опрацьовуємо с. 47, у зичайному зошиті виконати № 3 с. 47 підручника (записати у 3 стовпчика).

У великому зошиті с. 48

 Читання

Читати буквар  с. 80-81

Письмо

Прописи - праюємо на с. 46. 

У звичайному зошиті списати 2 речення з букваря на с.80 
           
  

Тиждень дистанційного навчання

                                23 жовтня

Математика 

Тема.  Склад числа 8. Додавання на основі складу числа. Закріплення
Перегляньте відео. 


Повторіть склад числа 8.
Опрацюйте у зошиті ст. 33

Я досліджую світ

Тема. Класна кімната
Ознайомтеся з текстом, розгляньте малюнки. Виконайте завдання у зошиті

Образотворче мистецтво

Маленький трудівничок. Вигоровлення моделі робота

Фізична культура

Тема. Загальнорозвивальні вправи з малим м'ячем

Виконай вправи разом з дівчинкою. Повтори кожну вправу 10 разів.

22  жовтня

Математика

Тема. Склад числа 8. Додавання на основі складу числа 8.
Напишіть математичний диктант (вайбер)
Перегляньте відео.
Працюйте у підручнику на ст. 34, № 1 - усно,
№2,3,4,5 - запишіть у звичайний зошит

     
Навчання грамоти: письмо

Тема. Написання складів та слів з вивченими буквами.
Робота в звичайному зошиті за зразком. Диктант (Вайбер)

Я досліджую світ.

Тема . Прогулянка шкільним подвір'ям
Ознаймтеся з текстом підручника ст.58-60, виконайте завдання у зошиті.

Фізична культура

Тема. Загальнорозвивальні вправи з малим м'ячем

Виконай вправи разом з дівчинкою. Повтори кожну вправу 10 разів.



                           21 жовтня

Навчання грамоти:читання.

Читання слів з вивчиними буквами. Робота з дитячою книжкою. "Круть та Верть".
Вчимося переказувати казку. Подивись відео, уважно послухай казку. Подумай, чому вчить ця казка?

Розкажи казку дорослим, а потім мені. Надішли своє відео.

Навчання грамоти: письмо

Завдання в зошиті. Диктант вивчених букв і поєднань (Вайбер)

Математика

Тема. Порівняння чисел у межах 8.
У підручнику усно виконати с. 33, № 5 -письмово за зразком у звичайному зошиті.
У друкованому зошиті ст. 32. виконати завдання письмово.
Нагадую: додавати числа можна в будь-якому порядку.

Фізична культура

Роби вправи разом з дітками




                             20 жовтня

Навчання грамоти: читання.

Тема. Закріплення звукових значень букви "ел". Велика буква Л. Читання складів, слів, речень


 Ст. 56-57. Прочитати, виконати завдання

Навчання грамоти: письмо.

Тема. Письмо великої букви Л, складів та поєднань з нею.

Завдання в зошиті. Диктант вивчених букв і поєднань (Вайбер)

Математика

Тема. Число 8, цифра 8. Розпізнання геометричних фігур. Замкнена ламана лінія.Написання цифри 8. 

Перегляньте відео

Виконайте завдання усно у  підручнику ст . 32, у зошиті письмово ст. 31


 19 жовтня

Навчання грамоти: читання.

Тема. Звук [ л], позначення буквою л. Звуковий аналіз слів з твердими і м'якими приголосними [ л]. Читання складів і текстів. 


Тренажер  з розчитування рекоменую для щоденного користування




 С. 54-55

Навчання грамоти: письмо.

Тема. Письмо малої букви л, складів та поєднань з нею.

Завдання в зошиті. Диктант вивчених букв і поєднань (Вайбер)

Я досліджую світ

Тема. Знайомство зі шкільними приміщеннями.
С. 56-57 , у зошиті- відповідно


                    




Немає коментарів:

Дописати коментар